Ons 25/11

 




Har nu snöat oavbrutet i tre dagar!
Känner mig verkligen insnöad. Att ta sig upp
och hämta Doris i dag var som ett pass på gymmet,
pulsade i snön. För Doris skull tog jag vägen ner till oss
hon hade nog drunknat i snön annars. I kväll är det
 photoshopskurs men den kommer jag defenitivt inte att åka på.
Man blir lite bekväm när man inte måste ut med bilen, annat var
det förr, jobbade till nio inne i Skövde och var tvungen att åka
hem på kvällen. Många gånger fick jag gå hem uppifrån vägen.



Stora vallar efter snöplogen.

















De två gamla damerna har fått täcke på sig.





Inne i lösdriften står det två som tror de har ensamrätt på den.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0