Tors 14/1

 




I dag var det då åter tidig torsdagsmorgon.
4.00
-4
Skickar 35 mellankalv till slakt.





I går på Knutdan skulle ju julen dansas ut,
men ej hos mig. Får ta det när jag är färdig
med allt pappersarbete.






Så här snygg är jag när jag är ute på promenad.
Kallar mössan för "byfånemössan", ett måste
när det är kallt ute. Tur att våran väg inte är så
trafikerad, för jag känner mig verkligen som
en byfåne.







I dag är det så dax för zonterapi.







Har alltid varit musikalisk!!!




















Kommentarer
Postat av: Ann

byfånemössan va de väl inte något fel på men jag tycker du använder lite väl mycke smink! har du kvar dragspelet kan du kanske komma och spela ut julen på lantis nästa år. kramar Ann

2010-01-14 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0