Sön 10/1








I dag verkar det inte bli så kallt, -9 men det blåser
och är grått ute.

Bilder tagna under gårdagen.

Lotteänga i snöskrud.




En fasanhöna i hundgården.




Träden är fyllda med snö.




Himlen är blå.






Såg i går på en bra film med en favvoskådespelare.
Steven Segal.




I kväll blir det film i hop med Christer o Clara.







Lite gamla bilder.

Jag har alltid varit snäll mot djur!




Jag med en kär faster.
Jag tror det var hon som fick igenom att jag skulle heta Mariette.
Föräldrarna garderade sig genom att sätta Yvonne före
ifall att jag skulle misstycka till det ovanliga namnet
Mariette när jag blev större.

















Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej



fina bider du tagit bäst att passa på snart kommer våren med töväder,ja djurvän ser jag att du var även som liten men de ser ut om katten inte var så förtjust i dej. ha en bra dag!!

2010-01-10 @ 14:20:58
Postat av: Ann

Vilka kanonbilder!! va söt du va som liten! ser fram emot fler bilder. kramar Ann

2010-01-10 @ 17:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0