Tors 1/3








Har köpt ny dator, även Anders har fått en laptop att surfa på.
Detta medför en massa extra arbete. Inget av mina program
fungerar i detta system, ej heller skrivaren. Hjärnan får verkligen
gå för högtryck. Nya program tvungna att inhandlas och installeras.
Plus två nya säkerhets program. Bara att få mailen att fungera var en
hel vetenskap, men skam den som ger sig. En ny router med inbyggt
modem böhövdes också. Nu väntar jag bara på bokföringsprogrammet.
Mest synd var det att ej få in mitt HP fotoprogram som jag trivdes väldigt
bra med. Har ej lagt av den gamla datorn än utan kör den också men
den är väldigt seg och hakar upp sig. Håller på att föra över alla mina
bilder till en flyttbar hårddisk. En miss med denna datorn var att det inte
fanns innbyggda kortläsare för det tycker jag är smidigt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0