Lör 26/3






Morgonen inleddes med en Powerwalk med stavar. Äntligen var det bart
från is på min 4 kilometersrunda! Elisabeth och jag funderar på att
anmäla oss till Vårruset. Xtrawaganza på gymmet tränar inför detta.
Men det får allt bli powerwalk för mig för jag vägrar springa, min hälsena
är lite si o så. Just nu värker den. Hade bara Disse o små tjejerna med
mig, ganska skönt för Affe får man ha uppsikt på eftersom han älskar
att springa efter bilar. Lilla Lizzie har tyvärr anammat detta beteende.







Disse har tyvärr fått ont i sitt knä. Vi sökte för det förra våren
och veterinären dömde så gott som ut hans knä, operation var det
som gällde. Fick i går åka akut till veterinär för att hämta smärtstillande.
Fick sedan en tid på tisdag då vi ska sätta honom på en bantningskur.
Han måste gå ner i vikt för att ej belasta knät så mycket och jag vägrar
operation förrän han har gått ner.



"Mommos lilla gosse"







I dag har vårbruket dragit i gång på riktigt!
Det börjar plöjas och det körs skit.













Lite vårblommor planterades i torsdags.

















Åter dax för bokföringen. Fattar inte varför jag inte kan ta lite då och då
utan allt på en gång. Kanske för att det är så tråkigt???
Kommer att få sitta flera dagar som vanligt!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0