Lör 19/3



I Torsdagsnatt fick så vintern ett återfall!

 

 

Dax att köra vägen.
Det som nästan var bart på vägen i förra veckan.
Hörde just på metrologen på TV att framåt onsdagen
kommer våren med två siffriga temperaturer.







En lugn morgonpromenad med bara små hundarna. Gjorde
att jag kunde ta med mig "stor" kameran, lite svårt att ha med den
när man har med sig fem hundar. Man kan behöva samla ihop hundarna
fort om man möter nån och då är den i vägen. Ser ni vad Lizzie har växt?
Hon är säkert 10 cm högre än Ella.




Lizzie saknar Affe men ger sig på ett eget race på gärdet.




Vackra lilla Ella spanar efter rådjur.




Lizzie som har anamat farbror Affes fågelhundsbeteende,
spanar efter fåglar!




Hemma möts vi av fina lilla Kisse.




Denna bild blev inget vidare men var bara tvungen att ha med den.
Ella får en kram, han älskar verkligen hundarna och det är ömsesidigt.









Vi har en räv som stryker runt husen, förra veckan
lyckades jag fånga den på bild.









Sofie och jag lekte lite med våra kamror på hotellet
i nyköping.










Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka fina vinterbilder! Kortet på Ella när hon står och spanar är väldigt fint!

2011-03-19 @ 15:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0