Lör 6/11




När jag vaknade i morse var jag alldeles själv!
Kan inte minnas när jag varit utan hundar. Får väl skynda
mig att tvätta golven innan de kommer hem. Hjalmars revy i går
kväll var toppenrolig. God mat och trevligt sällskap.

I dag är en alldeles speciell dag!
Min födelsedag! Får man Gratta sig själv? Skiter i vilket
utan gör faktiskt så. Dessvärre är jag så inte bra på
 att fira födelsedagar, har tex inte planerat något till
idag. Inte bakat nått och inte köpt nått. Andras födelsedagar
glömmer jag av eller blandar i hop.









I dag blev det tillökning i Häggatorps hästflock.
Det var grannen Anna som fick Lavendas 23 åriga mamma
Lady( uttalas så men stavas ej så.)





Så nu är de alltså fyra.
Claras Aragorne jagade den gamla damen så han fick gå i en egen fålla.
Stallet som Jakob bygger är alldeles snart klart. Det var febrila aktiviteter
där i dag. När det blir klart ska hästarna gå på lösdrift där.









Har i dag varit och tänt ljus på graven.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis! Hoppas att du hade en bra dag!

2010-11-07 @ 14:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0