Lör 20/11



 

I dag är en lyckans dag :)


Ella har för första gången lekt med Lizzie, de har hållt på i en halv timma nu.
De har munnarna fulla med hår. Stannar upp och dricker lite vatten ibland.
Ella flåsar som hon har sprungit en mil. Att det skulle ta nästan en månad
för henne att acceptera Lizzie är ganska otroligt.









Tänkte göra mina julköttbullar idag.
Ska nämnligen ha ett litet julbord nästa helg.
Jag gör bara köttbullar en gång om året och det är till jul.









Nu ligger hundarna alldeles utslagna.
Dags för mig att skala potatis. Det blir isterband
och potatismos till middag idag. Dessutom får jag väl sätta
igång med köttbullarna. I dag blir det ingen promenad, det blåser
och snö/regnar ute.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt att Ella och Lizzie har blivit kompisar! Har förresten köpt en liten leksak till Lizzie-liten:)

2010-11-20 @ 11:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0