Lör 1/5

 








Har i dag tagit lite kort på blommor jag planterat i trädgården.



Har köpt nya plåtbyttor att hänga på väggen.




Urnorna är fyllda med penseer.




Blomlådorna på uthuset fick gå i gult.




Små sötingar!!




Vad tror du om denna bilden Elisabeth, duger den att ha med till kursen??
(Gyllene snittet, diagonalen eller f..n vet jag. Är ju oskärpa i bakgrunden
i alla fall och lite placerat åt höger.)




De två krukorna på trappen blev lite blandad kompott.









Den sista av Claras fyra kor kalvade i onsdags, det blev en tjurkalv.
Snart väntar friheten för dem i Lotteänga.


















Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej! vad fina blommor du har, jag får nog plantera jag med blir inspirerad när jag ser dina planteringar.



catarina

2010-05-01 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0