Ons 31/3

 








I dag har det varit flera besökare här. På förmiddagen var det
en kille från Landshypotek här. Vi funderar på att byta bank,
ja rättare sagt Anders. Jag har ju lite svårt med förändringar,
byte av bank betyder att jag får byta internetbank vilket jag inte
är så pigg på. På eftermiddagen kom det en från Ydregrinden och diskuterade
inredningen i det nya stallet.

Promenade i dag gick ner till kusin Birgittas hus, där jag skulle
sätta på värmen eftersom hon och hennes familj anländer
till Dala imorgon. När vi kom hem upptäckte jag en fästing
som kröp på Affe, tycker det är väl tidigt för dessa äckliga djur.










I Tidaholm är det i alla fall vår!
Här är några riktigt fina bilder som Sofie tagit med sin nya kamera.





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0