Ons 24/3

 









I morse såg jag faktiskt de första snödropparna hos
Clara i Vekagården. Jag körde henne till Falköping för
det var i dag som hon skulle åka till Öland på studieresa
med länstyrelsen. Man ska besöka olika nötproducenter.

(Bilden tagen 2/4 förra året.)









Andreas for i dag på en semestertripp till Tyskland.









Kerstin och jag plockade påskris i dag på promenaden.
Har ej tagit in det än. Hundarna blev "gör" skitiga.
Affe rullade sig i gödsel så det får väl bli badning av
honom i kväll. Just nu bakar jag vetebröd och bloggar
samtidigt.










Så här ser det ut på fotokursen, alla fotar samma blomma.
Vi får göra olika inställningar med iso, bländare
och slutare för att sedan jämföra.









Här har Janne kört hem lite träd som han tagit ner vid grishuset.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0