Mån 8/3

 





I dag är det Internationella Kvinnodagen.
Visst behöver vi en egen dag!!









Sandra Bullock fick igår en Oscar för bästa kvinnliga huvudroll
i den här filmen. Hon är ju min favoritskådespelerska.




En svensk ljudtekniker fick 2 Oscars, Ottosson heter han visst.









I går drog kompisen Ann med mig på en shoppingrunda som hette duga.
Jag var verkligen på G, köpte 6 st plagg.
Tackar för det Ann!!





Ann tror förresten att hon ska kunna plocka tussilago till helgen,
vi önskar henne Lycka Till!!










I dag får jag ge mig själv beröm, gav mig äntligen i väg till gymmet.
Tränade nått som kallas Easy Line och är en skonsam träning
för hela kroppen. Får väl se om viljan sitter i och
kroppen håller.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0