Lör 6/3










En bukett varje dag tänker jag bjuda er på,
 tills man kan ta kort på vårblommorna.









I går kom så våra nya amkor till Vekagården.
De är hereford korsningar, betäckta med hereford.

   


En av dem hade redan fått en kalv och de andra ska snart ha.
Det är en kvigkalv, som bara är någon dag gammal.




Här är kalvens mamma, hon har väldigt långa horn.




Tog även lite kort på hästarna.

Lavenda




Millan




Aragorne

Han är väldigt nyfiken, när jag fotade de andra undersökte han
kameran med mulen.









Nu är det en Rolland fastgödselspridare som står överst
på Anders önskelista. Att han aldrig ger sig. Undrar vad en sån kostar???










"Shit också", Sauk åkte ur Lets Dance.





Min nya favorit blir då Claudia.





















Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt liten kalv men mamman va inte så söt precis! härlig vårbukett snart kan du börja fota vårblommor! slutet på nästa vecka skulle jag tro!!!! de va ju synd att stefan åkte ut! ringde du å rösta? de gjorde inte jag så man får väl skylla sej själv! ha de så gött! kram kram Ann

2010-03-06 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0