Mån 28/6



Dagens middagsgäster, om det nu är nån som
undrar vad jag sysslar med i sommar!!!





Lite foto hinns det ju i alla fall med att tas.







Fotokurs i kväll igen!! Vi har fått flera extra gånger, två stycken har det blivit.
Undrar om lärarn inte är nöjd med oss? Eller också tycker han det är
roligt med så intresserade personer.







En dag på den nu äntligen användbara altanen.
Det blev sent i år eftersom det regnade när jag tvättade och oljade den.

Affe med snuttetrasa och gosedjur.




Ella blickar ut över "domänerna".




Fågelbebisar har vi i år också, men nu bor de under takpannorna.
Denna håller sig nära hemmet.




Min fina Hortensia.




Disse mitt i ett skall!




James bakom blommor.




Affes tunga når långt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0