Sön 25/7



Nu är vi hemma från vår semester som vi tillbringat
på Margretetorp.




Nu har jag sett Turning torso i Malmö (om än på långt håll)!




Varmt var det, kossorna ville också svalka sig.




De hade stränglagt raps som sedan ska tröskas.







I går morse fick jag se detta när jag kom ut på altanen.
Har man ingen mamma får det duga med en "reservpappa".




På lördags eftermiddagen var det stor baluns i Säm.
Man firade Kristina och Gumpan. Kristina hade fyllt år
tidigare i veckan och hade namnsdag denna dag. Gumpan
fyllde 70 för några månader sedan men firade inte då utan nu.






Stugan i Säm ägs nu av min kusin Anders som är väldigt händig,
håller på att bygga ut igen.




Här kan ni jämföra hur den såg ut för en herrans massa år sedan.




Efter alla dessa utsvävningar känner jag mig så här...






Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej! är semestern slut nu? jag kan se på fotona att vädret var ok och nya katten har det bra.

vi ses catarina

2010-07-25 @ 17:53:33
Postat av: [email protected]

2010-07-25 @ 17:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0