Sön 7/2

 






Var igår i Tidaholm och uppvaktade pappa som fyllde år.
Fick då med mig 5 gamla album hem. Så nu blir det till
att scanna så svetten lackar. Här kommer två bilder
som jag gjort i ordning i dag.

Gunvor o Erik
(taget för så där 75 år sedan)





Barnen Henriksson.









Såg i går på denna film med Richard Gere





En ny film med honom hade nyss premiär.




Den baseras på en sann japansk historia. Den handlar om en övergiven valp
som tas omhand av en professor. Hunden och hans husse är oskiljaktliga. Varje
dag möter Hachiko sin ägare vid stationen. En dag kommer han inte. Professorn
har avlidit på sitt arbete. Trots det väntar hunden varje dag i tio år. I dag finns
en staty till minnet av Hachiko vid Shibuya station.

Det verkar vara en snyftar film, vet inte om jag pallar med att se den.









Sänder ett Lycka till, till Elis.
Katten påminner om Boris som åter flyttat hem.





















Kommentarer
Postat av: Ann

Vilken söt liten docka på pappas arm! jättefina vinterbilder men väntar med spänning på alla vårbilder jag kommer att få se! Du ville ha kommentar om robinsson rätt åt dom där två idioterna att hasse vann!!glöm inte alohepartyt på tisdag!! jag ringer å påminner!! kram kram Ann

2010-02-07 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0