Sön 14/2






I dag är det
Alla Hjärtans dag!!!






 

Det är också mors födelsedag.

GRATTIS
önskar
vi henne!





Ett fint kort på henne, är nog taget före min tid.




Här är ett kort taget på hennes 30 årsdag som hon firade hos
faster Kristina i Dala faktiskt. Med på bilden är en massa kusiner.
Taget för 42 år sedan med andra ord.









I dag ska vi till Tidaholm och gratta mor. Anders ska nu upp på
maskinhallstaket och ta bort snö, det har ju rasat
en del tak i vinter. Vår granne Jakob hjälper honom.
Ser ju lite otäckt ut, men de landar väl mjukt i snön
om de far ner!?



James o Ella har busat som vanligt på morgonen,
men han hade anfall igår igen. Då bäddade jag
ner mig i sängen med hundarna och det tyckte
de var superskönt.(De får nämnligen inte vara
i sängkammaren i vanliga fall, och defenitivt
inte ligga i sängarna.) Anfallet släppte i alla fall.




En som fick ligga i sängen, det var vår lilla Ida.









Dessa två duktiga gossar tog sig vidare till globen
i Melodifestivalen. Kändes helt rätt.




Tycker nog att Hanna Lindblad med "Manipulated"
skulle ha fått en andra chans. Hon sjöng en vågad
och lite annorlunda låt.

















Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej!



låter som ni får en bra alla hjärtans dag. en hälsning tiller alla och Margareta som fyller år



catarina



2010-02-14 @ 09:47:50
Postat av: Ann

Hur gick det för dej då blev du uppmärksammad av ditt hjärtas utvalda drömprins på alla hjärtas dag?? själv kammade jag in en paradisask! tyckte din man såg liten ut där uppe på taket har han tacklat av? du kanske har satt honom på nutrilett=Mariett! du får ha de! jag väntar på vårbilder!!!!!!!!!! kram kram Ann

2010-02-14 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0