Ons 3/2




Vilket j...la oväder det varit i natt.
Ingen mjukt fallande snö utan mera likt
en snöstorm.
Vi hade en tid att passa i Skara kl 10.30.
Jag tyckte vi skulle ställa in mötet men se det gick inte att övertala
min andra hälft. Men jag hade tur, tjejen vi skulle möta på
Hushållningssälskapet jobbade hemifrån idag på grund av vädret.
Så det blev möte över telefon i stället. Hon ska hjälpa oss att fylla
i förprövning som det heter, vilket ska in till länsstyrelsen.
Clara fick väl kana sig iväg till Skara för hon hade skola i dag.
Johan kom inte upp för backen här hemma när han var och
lämnade hunden på morronen. Blev en timma sen eftersom
han fick vänta på att fadern plogade lite till.










Syrran o jag med "folkabokusinerna".









Skulle i dag göra mig till o bjuda Anders på lutfisk.
(Vi var själva till middagen.) Den blev mycket konstig,
upptäckte att jag inte haft mikron på full effekt.
Vilket misslyckande och vi som längtat så.









Äntligen började igår en ny säsong med Dr House.





Dessa två vann Paradise Hotel finalen.
Återigen ett bevis på att de som spelar minst "fult" blir vinnare.
Tänker då på Robinson, man behöver nog vara lite ödmjuk
och inte alltför egoistisk. I bägge finalerna har det ju slutat med
att de som "gått över lik" för att ta sig till final har fått stå
där med lång näsa.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0