Ons 10/2






Morgonen började inte så bra, James vägrar följa med mig ner.
Han brukar alltid följa mig som en liten svans. Fick i går även
ringa smådjurskliniken för han började vandra lite, ville vara
säker på att de kunde ge honom smärtlindrande spruta akut
om det skulle behövas som de utlovat. Naturligtvis stog det inte
i journalen som utlovats och den veterinären var inte där. Men
de lovade tillslut att om det skulle behövas kunde en annan
veterinär godkänna detta, hon sa också att du kanske behöver
fundera på om det inte är nått annat som åstakommer smärtorna.
Med andra ord att jag kanske behöver ställa in mig på avlivning.

Så i dag blir det ett kort inlägg för jag känner mig lite "down".

Allt verkar gå emot mig. Skulle rengöra tvättmaskinen och skruvade
inte åt silen ordentligt så det blev en liten översvämning i tvättstugan.
Har själv en "värkdag" och går på smärtstillande. Bara det gör ju att
man känner sig på dåligt humör. Jag blir lite "bitchig" och det drabbar
alla i min omgivning. Ska till smärtlindrigskliniken den 18, får väl se
fram emot det och hoppas att de kan hjälpa mig.






GAMLA BILDER

Ett kort taget i farmor o farfars trädgård.
Det är 12 årskalas för min yngsta faster.
Tror det är jag som sitter i hennes knä.




Jag har alltid varit intresserad av kontorsarbete!!??





















Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad tråkigt att James fortfarande inte mår riktigt bra! Hoppas att det går bättre snart! Vi tänker på er här hemma.

2010-02-10 @ 14:43:10
Postat av: [email protected]

hej



jag tycker synd om dig och James hoppas att ni kryar på er snart och kan vara ute på era promenader. jag har just varit ute med Winston som ska vara här i 2 veckor när husse o matte har semester.

vi hörs

2010-02-10 @ 19:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0