Sön 1/8

 

Var sjutton tog sommarn vägen, den har bara sprungit ifrån mig.
Nu är det redan Augusti och jag har inte kommit igång och måla än.
I dag fyller Clara år.









Killarna jobbar jämt, idag var det dax för service på tröskan.
En kille utanför..





...och en kille i!





Lite kaffe hinns väl alltid med???









Lite kort har jag hunnit med att ta idag, har suttit inne i två
dagar med bokföringen så det var skönt att komma ut en sväng.









Försökte få bra bilder på vattendropparna.













Elis och jag hann också plocka lite röda vinbär i deras torp.
Tror jag ska göra en paj till kvällen. Oj, det är visst redan kväll
klockan är ju snart 8!! Där ser man vad tiden går fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0