Tis 29/9

 




Tänkte köpa en dia scanner i dag.
Återigen på Netto 699:-.
Inte för att jag har några diabilder själv men mamma o syrran har.
Anders faster Birgitta har också, kanske finns några gamla bilder från gården
.










Tre glada gossar på morgonpromenad.





En underbar höstmorgon.
 Något kall, har varit frost i natt.




Utsikt över Brissmestorp.




29 dagar mellan bilderna.
Det gror fort.

      


Som ni ser är det kyligt, Kerstin har fått på sig vinterjackan.
Jag har vantarna på för första gången i höst.







Uffe Larsson är död, blev endast 53 år gammal.
Synd, en rolig prick.







Röstade på Calle i Idol. Han gick faktiskt vidare.
Grattis!






I dag är vi fulltaliga kring bordet.
Både Clara o Andreas är här. De ska både pressa o slå ensilage idag. 
I går var jag faktiskt ensam vid bordet.
Anders hade ärende som drog ut på tiden så han åt ute.
Skönt för jag hann färdigt en månads bokföring.
Så nu är restaurangen öpen igen.


Kotletter.




I dag börjar favvoserien Dr House.







Tänkte bjuda på något tänkvärt varje dag.
Har gjort lite tänkvärda ord i fina ramar.
Gjorda i Photoimpact.









Kommentarer
Postat av: Rikard

Hejsan God fortsättning på det nya året!

Jag läste "dia scanner från netto"



Vad tyckte du om den, tips om det värt att köpa den eller annat matnyttigt.



Såg att de hade några kvar på netto där jag är nu i Kristianstad. tror om det stod rätt pris 499 kr



Hälsning RIkard

2011-01-02 @ 16:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0