Fre 25/9




Fest i kväll!!



bjuder på mat o dans





Spelar gör



Låter väl roligt!!!





Denna skylt passar perfekt hemma hos Clara.






TÄNKVÄRT!!







nu är han ensam hund på kvällarna
eftersom Ella är i Tidaholm.





Min (gamleman)!
12 år.






Anders och jag är återigen själva till middag.
Var även så igår.
Konstigt!
För några veckor sedan var vi 7.







Shit också, missar kändisdjungeln
och idol ikväll. Får sikta in mig på repriserna.











 är detta Linus i sitt nya täcke ???




har fullt upp
hon




med båda töserna.









Sandra
känner du dig så här??



Kan tänka mig det för nu är det ju inte långt kvar.
Vi väntar med spänning.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Täcket är precis likadant men jag tycker att min vovve är lite finare;)

2009-09-26 @ 15:46:39
Postat av: David & Sandra

Vi vill att den ska "ploppa" ut nu!

2009-10-01 @ 19:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0