Mån 28/9





Återigen tidig morgon.
Skickar 6 tjurar från "rena" till liv.




         






Här har jag lekt lite i programmet photoimpact.








Kom en rejäl störtskur nu vid 7 tiden.
Som tur är för nu kan jag tillbringa dagen vid datorn.
I helgen konterade jag och kopierade räkningar för två månader,
så nu ska det bara in i datorn. Kanske inte bra för Anders att
det regnar för han slog ensilage igår. Hade nog tänkt pressa idag.







Såg igår på Komissarien och havet.
Chana skulle vara med som statist, men jag såg henne inte.




 


Full rulle igen!
Gossarna anlände som vanligt i morse.
Middagsgäster vet jag inte hur många det blir.
Kanske bara Anders och jag.







Sitter faktiskt ute på altanen och tar morgonfikat fortfarande.
Kl 5.30 i morse drack jag kaffe o löste ett soduko därute
medans jag väntade på djurbilen.
(Bilden tagen i sommras.)







Nä nu är det slut på bloggandet för denna gången,
måste återgå till allvaret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0