Tors 22/10














Tidig morgon!!
4.15
Skickar 22 mellankalv till slakt.
5 grader ute.

Försov mig, hade bara en kvart på mig att vakna till liv.
Fick med mig fel pärm ut. Inga djur i den utan bara räkningar.
Gick och la mig när jag kom in och sov till kl. nio.


Kände mig så här i morse!!










I dag blir det rapportering av djur.
Ca 70 st som ska in och ut ur journal o CDB.











MAMMAS POJKAR.

Har tittat en gång på detta program, lite roligt
för de har ingen socialkompetens över huvudtaget.











GRATTIS!!!

Vi gratulerar grannens barnbarn Gabriel som fyller 7 år idag.


























Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej



hur mår du? kan inta vara nyttigt att gå upp så tidigt på morgonen inte konstit att du känner dig risig.



roligt att läsa din blogg bra jobbat



hej från mig catarina

2009-10-22 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0