Tors 1/10












Tidig morgon!
10 m-kalv till slakt.
6 grader och regn.





I dag har jag varit i Falköping med bokföringen
och köpt dia scannern. Hann också dra en runda på Höst marken.
Köpte ute växter för 20:- st. Billigt tyckte jag.











Med diascannern följde ett jätteroligt fotoprogram.
Photo Impression. Jag blev helt begajstrad i det.
Nu har jag nog sex stycken fotoprogram tror jag.
Här är första bilden jag gjorde.




Andra



o tredje.





"Göör sköj."


Hoppas det blir lika lätt att få igång dia scannern.
Ska åka till faster Birgitta o hämta lite diabilder.











Kommentarer
Postat av: B Lippold

Var hittar Du alla trevliga synboler som Du använder i bloggen?

Jag har också fått in en rubrik som heter Soldatregistret det är en artikel som jag vill ha under rubriken Arbete och inte bland de dagliga inläggen, hur fn gör man med detta.

2009-10-20 @ 14:24:03
URL: http://lippold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0