Lör 17/10

 








Bilden till vänster tagen 10 maj den till höger tagen idag.
Ska man börja längta till våren?
Hösten har väl sin tjusning med!

      


Köpte ett fint hjärta på handelsträdgården idag,
kan ju inte ha nån krans på min dörr för det går inte att spika i den.


 

Laddar inför Hallowen.
Nästa helg blir det Hallowenparty. Elis undrade om vi skulle klä ut oss.
Räcker väl med Hallowen servetter föreslog jag, tror hon blev nöjd
med det svaret.




Köpte också några pyttesmå ljung till "pottan".










Körde lite med mina middagsgäster idag. Alla som gick härifrån
fick ta med sig en trädgårdsstol ner till garaget. Sedan fortsatte
Johan o Anders att bära bort alla blå möbler från altanen.
Så nu ska den bara höststajlas, men först måste alla dynor
tvättas och läggas in för förvaring. Bar fram ett litet vitt bord
och en plaststol så jag kan ta mitt morgonkaffe
därute även i fortsättningen
.

Ska i dag fortsätta min storstädning.
(Kanske lite bokföring också)






















Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej



fin höstbild men jag föredrar våren



ha det bra vi ses



catarina

2009-10-17 @ 16:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0