Lör 31/10












SHE IS BACK IN THE PACK!!

Så kom hon då äntligen hem från Tidaholm i går kväll,
vår lilla Ella.




Har varit en kall natt, för det är första gången vattnet frusit
i hundarnas vattenskål.




Vi drar ut på en promenad upp mot Källebacka,  vi går över gärdena.
Jag min idiot i foppatofflor, kan tala om att det blev en aning kallt.




Får kliva över stenmurar och taggtrådar.




Här håller Anders på och gräver på Källebackas ägor.




På hemvägen försökte jag gå över gärdena så mycket som möjligt men
var tvungen att gå en bit på vägen. Lite jobbigt eftersom jag inga koppel hade med mig.




Gick förbi vårt träd som nu tappat nästan alla blad.




Vacker utsikt upp mot berget.




Det var frost i vägkanterna.

   


Lilla Doris var ute när vi gick förbi.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0