Tors 19/11






  


Tidig morron.
Klockan ringer 4.00
3 grader ute





Skulle skickat 25 mellankalv till slakt.
Men jag räknade med 20 st så det hade blivit
ett j...a liv inne på slakteriet. Fick reda på detta
vid middagstid. Anders hade tyckt att det var svårt att
få in 25 här hemma, brukar ju köra hem lika många
som vi skickat. Ska ringa slakteriet och ta på mig ansvaret.
Ja, även solen har sina fläckar!!


 




Köpte det fina skåpet som jag hade på bild igår.
Kostade 1000:-. Jag var den som ringde först på det, efter
mig hade det ringt 30 personer. Har lite svårt att möblera om,
men det passade jättebra där jag tänkt mig. Håller nu på
att storstäda i bästarummet. Tar ibland en paus och spelar lite piano.
Diskar alla glas som ska ställas in där.








Baccongratäng med spenat

Vi blev många till maten idag. Clara jobbar hemma, Christer
kör ris och Andreas har slutat sitt jobb i grusgropen.





Kommer ni ihåg detta julkort?
Taget -84.







Kan det inte sluta regna!!













Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej



fint skåp det var nog ett bra köp.



hej från mig Catarina

2009-11-19 @ 19:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0