Ons 4/11





Det har blåst östanvind sedan igår.
På kvällen ven det runt knutarna.
I dag kom då nederbörden i form av snö,
hoppas det inte blir snöstorm. Ingen av oss i familjen
har fått på dubbdäcken heller. Blir nog roligt i morgon 4.30
när vi ska till Lyckegården o skicka djur.








Vi var igår inne på Cheapy och innhandlade två stora julkulor,
röda och 15 cm i diameter. Så nu börjar jag ladda inför denna stora högtid.
 Ni som känner mig väl vet ju att jag ibland bojkottar julen.
Får väl hoppas att det inte händer i år.
(Tog en bild på dessa kulor när James lekte med dom, men när
jag skulle sätta in kameraminnet i datorn funkade inte detta, så nu har väl
den funktionen pajat. F..n också!!)




(Bild från internet)

Nu gick det, äntligen.
Räckte med att starta om datorn.
Ibland kan man ha tur!!!!







Fin bild som Clara har med i sin Powerpoint presentation
på sitt arbete. Hon har hittat den på Internet.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0