Mån 29/6

Taklök.



Nu blommar min taklök, aldrig sett detta tidigare.


Klänningsköp.



Terese o jag drog till Skövde på morgonen
för att leta klänning till bröllopsfesten.Hade tänkt mig Indiska, men vi var tidiga
så vi gick till en knalle på torget där köpte jag en billig klänning utan att prova.
 Sedan gick vi till Indiska o Lindex men där fanns ingen klänning som passade mig.
När jag kom hem  passade klänningen jag köpt på torget. Tur!!



Jordgubbskalas.



Vi köpte också två liter jordgubbar, så på eftermiddagen blev det jordgubbskalas.
Birgitta o Sofie blev bjudna, så plötsligt blev det sex hundar här.
 Lyckades ej fånga alla på bild. Enbart de gästande hundarna.



Frida o Tuva


Kvällen ägnas åt kontorsarbete.





Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej snygg klänning hoppas att bröloppsfesten blir rolig. hej från mig

2009-06-30 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0