Bakslag!

Var hos sjykgymnasten igår. Han säger att jag är tvungen att gå på kryckor,
får inte belasta benet fullt ut. Det är för svullet, vilket betyder att jag gått
för mycket på det. Efter gårdagen ser det ännu värre ut idag,
vi var hos sjukgymnast o sedan en sväng till Odal. Dessutom var jag
på Rabalder och kollade på klänning till Bröllopet. Hittade ingen
så det får bli den terracotta färgade långklänningen som jag ägt i minst 20 år.
Jag älskar den. När Clara fick se den sa hon att hon kände igen den från när hon
var liten. Då upplyste jag henne om att den hade jag innan hon var född. Ni
som var med på grisfesten i Spanien kommer nog ihåg den.
Vågar inte dra ut på stan och leta efter klänning kan nog bli jobbigt för foten.
Hade beställt tid för klippning , får ringa återbud till den. Färga håret måste
jag bara göra. Återbesök till sjukgymnasten på fredag.

Koss, koss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0