Tors 17/12

 







Nu är det slut på tidiga torsdags morrnar ett tag framöver.
Kommer inte att skicka djur förrän i januari igen.
Så i dag blev det sovmorgon till kl 8. Fick i dag iväg mina 7 julkort.
Här kommer ett till er som läser bloggen.







Fick faktiskt se på Bonde söker fru i går.
Fler än jag som följer detta tydligen.
Men det gick ju i repris vid middagstid i dag fick jag se.
Fortsättning följer i dag och i morgon.










Svinkallt ute idag -9 grader.
Hade som tur var ringt vår käre elektriker Skog som
i dag kom och satte in element i vårt duschrum.
Skulle också bytt ett i lilla hallen men det hade inte
kommit än så där ute är det kallt. Fick också ett nytt
i sovrummet där jag inte haft fungerande element på
15 år. Värst är väl kylan hos Clara där värmepumpen
tydligen inte fungerar, har bara 10 grader fast de har på den
på 30 grader. Firman som installerade den har nog gått
i konkurs, ringde en närliggande firma men det var inte säkert
att de ville ta sig ann problemet. Så nu eldar Anders med
ved i pannan hos Clara. Vi ska också tända i öppna spisen
ikväll, brukar vara problem med att det ryker in första
gången man eldar. Men mysfaktorn är hög!







Ett bra ordspråk tycker jag!









Kommentarer
Postat av: Faster

Tack för julhälsning.... Jag önskar er alla i Häggatorp En God Jul och Ett Gott Nytt År

2009-12-18 @ 14:10:44
Postat av: Faster

Tack för julhälsning.... Jag önskar er alla i Häggatorp En God Jul och Ett Gott Nytt År

2009-12-18 @ 14:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0