Sön 13/12

 



I går måste jag fått hjärnsläpp!!
Luciadagen är ju idag,
hade med en lucia igår så här kommer den i repris.
Tyckte det var konstigt att det inte syntes nån lucia på TV igår.
Såg luciafirandet i morse det var elever från Växsjö katedralskola
som sjöng väldigt vackert.









säger vi till Elisabeth för den fina middagen på Thai House igår!





Ella har fått ett gosedjur i form av en tomte.
Hon vaktar den med sitt liv,
de stygga gossarna vill gärna ha den.




I går fick jag fram min halmgrissamling.
Tror det fattas några, får väl leta i gömmorna.
När Affe var valp bet han i den stora grisens nos
så den lossnar, får väl ta fram superlimmet.







I natt såg jag på denna underbara film.
Det var defenitivt tvunget att använda näsduk.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0