Ons 16/12









Nu ska man väl bli nöjd på snö, för i dag vräker det ner.
Yr gör det också så vägen blåser väl igen. En som är glad
är Diesel för han älskar att jaga snön.


Så kom det idag då det första julkortet, dock från en firma.
Nu känns det att julen närmar sig med stormsteg.
I dag skulle ju julkorten postats men jag har ej hunnit få i väg mina.
Blir inte så många utskick i år, de flesta har ju datorer så det
är ju enklare att skicka på det viset och ni som läser bloggen
kommer att få en hälsning via den.

Årets första julkort.




Också den första julklappen anlände idag, det var en
chokladask som brukligt är från Kungslena jaktlag.
Hälften är redan slut i denna skrivandets stund!!
Vi är som två barnungar,  kastar oss över den med väldans fart.

Årets första julklapp.







I dag har vi haft besök av denna myndighet.







Retar mig lite på att vi är bortbjudna i kväll.
Mitt i "Bonde söker fru".
Börjar ju bli spännande nu, tror att de ska välja i kväll.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0