Fre 11/12

 



 

I går lossnade en bit av en tand så jag fick införskaffa

mig en tid för lagning av den. Blir på tisdag. Till historien hör

att jag har haft ont av denna tand i flera månader. För några

veckor sedan sökte jag för den men de kunde inget hitta fast

de röntgade. Kostade 600:- gjorde det dock. Blir nog lite saftigare

denna gång. Har i dag varit fruktansvärt trött, kanske beror på

zonterapin igår. Kerstin drog ialla fall med mig till skogen för att

plocka lummer gran o tallris. Blev även en liten gran till hallen.

 




Skulle idag sätta upp ljusslingan på baksidan, men det
gick åt fanderns. Återigen var det en meter som inte lös
och inga reservlampor. Hittade då en slinga till men likadant
med den, tyvärr var det inte samma ljus så jag kunde inte
byta heller.








I dag är det så dax för final i Idol.
Tror att Erik vinner, men jag älskar Calle.
It,s my kind of guy!!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0