Mina favoriter


DETTA INLÄGGET KOMMER ATT HANDLA OM MINA  FAVORITER.
(sånt jag knappt kan leva utan)

Favorit sångare

Kör hans cd i bilen om o om igen.




Favorit program

Criminal minds, har gått hela sommaren på vardagkvällar kl 11.
Inte undra på att man är trött på morgonen.




Favvo kameran

En Canon





Bästa bilen

En Hyundai Tuscon




Bästa bilden

Tyvärr tagen av Clara.




Favorit plats

Sämsjön




Favorit djur

Hund





Favorit parfym

Exclamation




Favorit mascara

Telescopic





Favvo pennan

Blir tokig om dom försvinner, sleek touch 0,5.





Favorit färg

Ingen nyhet  för er som känner mig.




Favorit dryck

Kaffe som jag hinkar i mig litervis om dagen.
Inte blir jag piggare för det.




Favorit mat

Min egen tillverkade tjälknöl med potatisgratäng.




Favorit sysselsättning

Just nu är det bloggandet och att lösa soduko.

  



Favvo gubben

Skitig o mobilpratandes, det är så de ska se ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0