Sön 16/8


I går eftermiddag anlände så Clara till Skövde flygplats.
Tur att det inte var Arlanda eller Landvetter hon skulle hämtas på.






BILDER FRÅN SKOTTLAND

Muren som skiljer England o Skottland åt.



En säckpipeblåsare var det första som mötte dem på Skottsk mark.




Det var en whiskyprovningsresa.



   

   


De såg också många fina byggnader.




Här kröntes kungarna förr i tiden.
 
   

Drottningens slott.













Skottskttattoo.




Underbart landskap.








I dag far Elisabet o Anders på kryssning till norska fjordarna.
Vi önskar dom en trevlig o avkopplande resa. Kan de behöva,
 arbetsmyror som de är. Hoppas att deras mobiler ingen täckning har.
Jag var erbjuden att följa med, men resan är på fem dagar, lite svårt nu mitt i skörden.





Veterinärn trodde att Sofies o Tereses hund Linus var en foxterrier.
Jag tycker han verkar vara en blandning mellan hund o mjölkpaket!!!
Det blå halsbandet har han fått i present av mig.

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland undrar jag faktiskt om det är en blandning mellan greyhound och någon slags terrier vi har fått;)

2009-08-16 @ 11:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0