Mån 17/8


I dag blir det bokföring för hela slanten.
Verkar ju bli dåligt väder idag. I går kunde de faktiskt tröska en hel del.
Andreas hade med sig Diesel i tröskan igår em, han skötte sig bra
var helt slut när han kom hem. Han sitter o tittar på allting.



Clara sålde sin volvo igår.
Hon behöver nog lite chash, nu när hon börjar skolan.
Till vardags kör hon med våran peugeot. Vill inte köra Diesel i sätet,
utan behöver en kombi.



Får väl följa den röda tråden och visa Svenssons fina bil.
En Pontiac?




Några hundar måste vi väl slänga in också.
Mina söta gossar!!!




Nä, nu ska jag dricka kaffe. Sedan ska jag ge mig på bokföringen.
Höll faktiskt på med det igår också, men idag ska det in i datorn.





Kan inte koncentrera mig på bokföringen.

Lägger harpan....


försöker beställa 2 filmer med Cesar på mediahyllan
men funkar inte. Blir bara felmeddelande.



Så nu får jag väl återgå till bokföringsprogrammet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0