Fre 11/11




Tio rökfria dagar :)
Duktiga mig!!!






Lizzie och jag har börjat på hundkurs igen.
Läraren är impad av henne men alla här hemma
bara skrattar åt detta. Lizzie är ju en superstressad hund
här hemma men tydligen är det bra med en sådan egenskap
vid träning för hon kommer som en raket vid inkallning.





Nu är alla papper påskrivna för försäljningen av
Vekagården, blir dock inte helt klart förrän efter avstyckning

vilket kan ta 6 månader.





Dagen ska ägnas åt bokföring :(
Måste nog innhandla lite rökavvänjningsgrejor på apoteket
 också så att jag inte får abstinens. Min stora fasa är ju att
gå upp i vikt. Det sägs ju att man kan gå upp 10kg när man
slutar röka. Så nu är det stenkoll på maten som gäller +
att hålla abstinensen stången. Alltså har jag fullt upp just
nu med den mentala biten.





SENASTE NYTT

Nu har även vi drabbats av dieselstöld. Det var grävmaskinen
som stog nere vid skogen, synlig från stora vägen som blev utsatt.
Dessutom stal de verktyg. Fy f..n för alla oärliga människor!!





Lyssnar just nu på radion, Magnus Uggla sjunger en ny låt.
En favorit!!







Kommentarer
Postat av: Susanne

Måste bara säga dig att jag beundrar dig både med bantning, rökavvänjning samt hunduppfostran. Tänk vad pengar du sparar på alla cigaretter du inte behöver köpa i framtiden.

Hoppas Gjensidige är bra på försäkringsskador när det gäller stölden ni har haft.

2011-11-11 @ 13:16:09
Postat av: Sofie

Duktig du är som klarat tio dagar! Och Lizzie är så duktig på kursen :D

2011-11-14 @ 11:56:59
Postat av: Faster

Avis :)) Bara så du vet....

2011-11-16 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0