Mån 28/3

 





säger vi till fd. grannen Kerstin
som fyller år i dag!







I lördags innhandlades mat till mitt ätstartande som
snart börjar. Har nu gått 10 veckor på Xtravaganzas
soppor. Ska gå ner 17,6kg Men nu börjar jag närma
 mig målet, bara 3hg kvar. Får börja äta på ett kaffefat
och första måltiden blir ett kokt mosat ägg med två
msk keso och 1 tsk rom, MUMS!










I dag blir det ett besök till den nya Intersportbutiken
på Stallsiken i Skövde, ska innhandla ett par överdrags
byxor att Powerwalka i. Därefter ska jag handla åt Faster
Birgitta i Skultorp vilket jag gör 2ggr i veckan. Sedan blir
det uppvaktning av Kerstin. Kvällen avslutas med ett 
Powerwalk träningspass på gymmet inför deltagandet
i Vårruset. Men nu först ett DogwalkingPass!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0