Lör 23/10




En alldeles egen dag har jag idag, alla har dratt till Elmia.
Dogsen är förstås hemma, men just nu är det lungt och skönt.
Ella ligger i den andra kontorsstolen, Diesel på mattan och lilla
Lizzie har tagit James plats på dynan under skrivbordet.





Måste göra bokföring i dag, har bara ett problem,
cigaretterna är slut och jag har ingen bil hemma.
Får se om jag kan få nån att förbarma sig över mig.






Tog en liten promenad med dogsen.
Inte lätt att fånga en valp på bild antingen är det
öronen eller svansen som kommer med. Tur att
digitalkamrorna finns det är bara till att knäppa och knäppa.

    



Lyckades till sist få en hel hund på bild.





Storleken har betydelse!
eller
Lika barn leka bäst!













En som vill vara med o göra bokföring!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt att se att hon verkar tycka om katten som var så läskig häromdagen:)

2010-10-23 @ 12:30:14
Postat av: [email protected]

hej!jag hoppas att du har en bra dag i din ensamhet. tur att du har djuren att prata med. ha det bra vi ses catarina

2010-10-23 @ 19:36:50
Postat av: Susanne

Guuuuud vad gulliga dom är ihop, lilla rultan och lille kissen.

2010-10-25 @ 16:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0