Fre 15/10






Min nya hemsida tar alldeles för mycket tid för mig.
Det blir som ett gift, jag kan bara inte sluta. Är så himla kul!!
Men har hunnit gå på zonterapibehandling, lagat mat
och varit ute med dogsen. Nu är det dax att åka o handla.


Gå gärna in och kolla på min nya hemsida!
Glöm ej att den är under uppbyggnad, man lär sig något nytt hela
tiden. Det blir mycket ändringar och alla kort är inte de som ska
användas utan testbilder.


http://123minsida.se/haggatorp



Förresten ni som känner mig väl undrar väl om jag
har nått "i görningen".



Fortsätt undra!!


Kommentarer
Postat av: Sofie och Susanne

Vi är väldigt nyfikna på vad du ska hitta på för något och mamma vill gärna ha en liten ledtråd!:D

2010-10-16 @ 10:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0