Tors 18/3











Skickade i morse 30 mellankalv till slakt. Lite stressigt för de skulle
hämtas på tre ställen. Men vi var färdiga före klockan 6 så
det gick smidigt. I morse såg man hur det hade ljusnat betydligt
på bara en vecka.










Bilder från fotokursen. här prövade vi olika
inställningar på ISO, bländare och slutartid.









Mina bortskämda "gossar"!
Här sitter de på kökssoffan, Disse drömmer
sig ut. Men tyvärr ingen promenad idag. Kanske tur
det för han var så fruktansvärt skitig när han kom.
Nu har "öffsadröppet" börjat. Bara en försmak
på vad som komma skall, fyra skitiga hundar.
(Och våren förstås.)





Vet inte riktigt vad jag ska skriva om i dag, så det får
väl bli kort på mina älsklingar.









Fina tulpaner som jag köpt till mig själv.









BYGGET

Anders, Clara och Christer har i dag åkt och tittat på
en ladugård med De Laval inredning. Janne våran dräng
röjer träd runt grishuset.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0