Tors 11/3

 












Fy för tidiga morrnar!!
Upp halv 4, för nu fick de för sig att hämta djuren halv 5.
40 mellan kalvar skickades i dag, så det blev bil med släp för
att alla skulle få plats.

Anders har i dag sysslat med flytt av djur. 40 ska hem från
Lyckegården. Eftermiddagen ägnade han och våra drängar
till att röja grisinredning ur grishuset. En konteiner har
hyrts för att forsla bort detta som ska säljas som skrot.







Dax för träning!!






Skit kul var det!
 Damer i min ålder och ej så trådsmala.
(Men vi kanske blir:)







Clara lycklig för hon kom med på en studieresa till Öland som
går den 24 och 25 mars. Skolan betalar en del av resan.
Det var länsstyrelsen som ordnar resan och man ska titta på
olika nötproduktioner.










Inga hund eller vinterbilder i dag!

GAMLA BILDER

Farmor o farfars sommarstuga i Säm där många
fina sommrar tillbringades. (Jag kallar Säm för paradiset
på jorden.)




Olanders stuga också vi Sämsjön.

















Kommentarer
Postat av: Liz

Kul att du oxå tyckte att det var paradiset i mormor å morfars stuga i Säm. Såg mig själv det var jag i blå jumper på verandan

2012-04-13 @ 09:54:09
Postat av: Liz

Glömde skriva att du skrivet fel, det är Olanders/Nilssons stuga

2012-04-13 @ 10:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0