Sön 14/3











Anna vann igår!!!
Hade bestämt mig redan innan att bara rösta på henne.
Röstade endast två gånger. Tyckte faktiskt att det var
ett jämt startfält och hade nog inte blivit ledsen om nån
annan vunnit, men hon var min favorit.










Angående spikmattan, den kommer jag inte att kunna leva utan.
Fick så förbaskat ont i ryggen i går när jag bakat hela förmiddagen,
la mig då på spikmattan och vips, det onda försvann.
Kan verkligen rekomendera en sådan.










Konstiga "kosaker" finns att köpa på nätet.

Kakmått.




Ko USB minne.
(kanske ett måste för ett tekniker freek som mig.)




Fin stol.




Hundpyjamas.




Fin fåtölj.




Elementsäng för katt.




Haklapp.




Åkpåse.




Diskborste.





Minibowlingklot.









Angående mitt teknik behov, har jag just köpt en nyckelring
på Netto som kan visa bilder. Kul va!




















Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej!

Jaså du är ett teknikfreak (stavas det så?) ja de finns ju många bra "bra att ha saker" att köpa. kom hit en dag så går vi och kollar i Borås vad som finns.du nu väntar jag på att få se många fiiiina vårbilder.

vi ses catarina

2010-03-14 @ 12:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0