Fre 19/3











Andreas sa när han kom in på middagen: nu har våren kommit
för jag har sett en flock tofsvipor. Han är fågelkunnig
den mannen. På nätet står det att det är en av våra tidigaste
vårfåglar.


 






Kalven RosaLinda med sin mamma Rosa.




RosaLinda ca 1 vecka.









Nu har gubben shoppat loss!!
Men när gubbar shoppar kallas det investering.
Han har i dag varit och hämtat en ny sådan här,
en fastgödselspridare.




I går köpte han en begagnad press, det var den vi lånade förra
året när våran krånglade.




Undrar vad jag ska kontra med?
Blir nog ett mackroobjektiv och en sparesa.









En fråga till Ann:
Har du hittat några tussilago än??
Hör av dig till mig i så fall! Jag vill bli först med den nyheten.


















Kommentarer
Postat av: Ann

Var väl lite väl optimistisk vad gäller tussilago men jag flyttar fram det hela till nästa fredag! men det var rätt härligt att tro på det omöjliga!!!! du får ha de så gott! kram kram Ann

2010-03-19 @ 22:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0