Sön 18/7


Klockan är nio och jag går fortfarande i nattlinnet!

Bakar matbröd, kokar kalops och har en rabarberpaj på gång.
Som ni förstår blir det inte mycket tid över för bloggandet.
Här är det full rulle hela tiden, mycket har hänt ska försöka mig på
en samanfattning. Förra lördagen flyttade grannarna Kerstin och
Göte till Skultorp. De har hyrt huset intill i nästan 40 år så
det känns lite konstigt. Så nu tar Clara sitt pick och pack från
Vekagården och flyttar in där. Vekagården ska säljas så
småningom, just nu har vi inte tid att röja där.



Tre rum behövde målas och tapetseras. Boyfriend Christer hade
det som nattarbete, han är en hejare på att tapetsera. Det
blev fondväggar med tapeter i de tre rummen. Resten av väggarna
målades, en del fyra gånger. Så jag fick rycka in och hjälpa till.

Tyvärr dog kattungen Julia, jag har otur med katter. Romeo mår
ialla fall toppen. Men är väldigt sällskapssjuk nu när han är ensam.
Vi funderar på att skaffa en ny kompis till honom.

Han gillar Anders foppatofflor.




Sova knät är "gött"!




Lilla Ella bor för tillfället i Tidaholm eftersom hon löper.




Fredagens matgäng. Inget roligt att stå vid spisen i värmen.



Nej nu är det bäst jag går till mina limpor som jäst lite väl länge
nu när jag har ängnat mig en stund åt bloggandet!


Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej

synd att Julia inte Klarika sig. men Romeo ser ju att må bra. vi ses

catarina

2010-07-18 @ 17:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0