Lör 9/1

 




Skrev igår att det var svinkallt men nu har kylan överträffat sig själv,
är idag -24. Men en vacker o solig förmiddag, men vad har man för
glädje av det när man inte kan gå ut.

 

 







Anders eldar i bägge öppna spisarna så nu ska det väl
bli varmt o skönt inomhus.







Jag o mamma som mannekänger!
Det visste ni inte va? Mamma hade sytt kläderna.







Samtidigt som jag skannade in mannekängbilderna fanns det
en så söt bild som jag helt enkelt var tvungen att ta med.
Min första kyss, men jag nämner inte pojkens namn så
slipper han bli generad. Min släkt kommer nog ihåg vem det var.

















Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej!



17- här rena värmeböljan jämfört med dala, hoppas att ni kan hålla värmen. Fina kort roligt att se från "förr i tiden" va fina ni var.

2010-01-09 @ 11:29:43
Postat av: Ann

Vilka fina kort jättesöt liten mannekäng är kanske en karriär inför framtiden! fy vad kallt det är 25 minus i natt blir till att sitta inne å blogga!kramar Ann

2010-01-09 @ 11:52:44
Postat av: Liz

Vad söt du var. Ja den kyssen har man ju sett =o) han var här igår :). Vi har -11gr. Hörde det va -27 i Stenstorp i morses.

2010-01-09 @ 14:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0