Lör 30/1







En strålande o kall vinterdag.
-18








I dag har den nya(begagnade) soffan kommit på plats.




Ett sånt här antikt soffbord skulle jag vilja ha,
men det finns tyvärr i Skåne.




Så här såg det ut förut.
Som det ser ut nu så står den kvar i rummet,
för mycket snö för att bära in den i huset där den ska förvaras.
Anders vill att vi sätter ut den på blocket. Men jag är tveksam.







Två kompisar som delar på samma filt.







Drack i går -09s Blossaglögg.
Det var den godaste glögg jag smakat.
Tack för den Anders o Elis!







TV

Blev så glad i går när Sauk fick mest poäng i Lets Dance.




I kväll är det final i Robinson.
Har väl ingen direkt favorit men hoppas att nån av de
äldre herrarna vinner.













Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej



14 grader kallt här, inte roligt att gå ut, bättre att sitta inne i en mysig soffa. soffan ser ut att passa bra hos er riktigt snygg tycker jag.

ha det bra kylan catarina

2010-01-30 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0