Fre 8/1

 







Morronen var svinkall -18.
Vattnet fryser både i ladugård och stugor.
Jag trivs bra med vintervädret, värst är det väl
för dom som måste gå ute och jobba i kylan.
Kallt om både händer och fötter.



Dagen får jag ägna på kontoret, har både november
och decembers bokföring att göra. Konterade igår
klart november så nu ska det "bara" in i datorn.
Djur ska också rapporteras.





Lite gamla bilder.

Jag med två utav mina killkusiner!







Mor o far när de gifte sig.







Nu får jag köra repris på mina tidigare
använda ordspråk för jag har slut på nya.








Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej!



vi har det kallt här med -16 i morse, det är skönt att ha sitt jobb inne, ja man kan ju välja ( eller muta barnen att hålla sig inne med en film och mysa)vi vuxna med kaffe. hej vi ses

2010-01-08 @ 15:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0